"מלון" על פי הגדרתו המילונית הינו מקום לינה למטיילים.
למלון בוטיק יש שירות אישי המשקף את הצוות והבעלים של הבוטיק.
המלון יוצר חוויה מיוחדת במינה, המהות תוצאה של הצוות והאורחים כאחד.
לדוגמה, בטבריה המהות הזו היא שילוב של הגישה של הצוות והנוכחות של כוכבים אמיתיים וטיפוסים יצירתיים אחרים כאורחים תכופים, ויוצרים חוויה ייחודית של יוקרה
הרעיון שמלונות בוטיק יקרים יותר ממלונות רשת סטנדרטיים הוא מיתוס.
תפיסה זו מגיעה מנקודת מבט קמעונאית של בוטיקים בהשוואה לחנויות כלבו גדולות. זה קורה לעתים רחוקות.
טבריה, עיר מלאה במלונות במחירים טובים
תמחור מלונות בוטיק הוא פונקציה של איכות, קטגוריה, תחרות ודינמיקה אופיינית של היצע וביקוש בשוק. מחירים ללא תחרות בעיר שכולה מלאה בהיסטוריה, אטרקציות ואפשרויות.
ההגדרה של מלונות בוטיק: קצת היסטוריה של מלונות בוטיק.
סטיב רובל טבע את המונח " מלון בוטיק ". רובל השווה את מלון מורגנס, המלון הראשון שהוא ואיאן שרגר פתחו ב-1984, לבוטיק קטן בניגוד לחנות כלבו מונוליטית. ביל קימפטון היה חלוץ בפיתוח מלונות בוטיק כאשר קנה את מלון קלריון בדפורד.
למלון היה נושא בריטי, סיפור משלו שהוסיף לייחודיות של הנכס. החזון של קימפטון היה ליצור מלונות שבהם הוא ירצה להישאר. הוא הרגיש שאנשים בדרך כלל חרדים ובודדים בדרכים, ושאינטימיות ושירות אישי יעזרו לאנשים להרגיש פחות בודדים כשהם מחוץ לבית.
צוות המלון יהיה משפחה "על הדרך" ושעות היין של המלון הוצגו כדרך לאורחים להכיר את צוות המלון ומטיילים אחרים.
בשנים מאוחרות יותר, קימפטון היה מוסיף חיית מחמד למטיילים על הדרך, כאשר הם פתחו את מונקו בסן פרנסיסקו עם דג זהב בכל חדר אורחים.
מלונות בוטיק בטבריה
מלונות בוטיק בטבריה הינם מלונות חלומיים על שפת הכנרת, מלונות שנותנים לך ולמשפחתך תחושה עילאית של הנאה ויצירת חוויה מדהימה בכל שעות היממה וגם בלילות הקסומים שעל שפת הכנרת או הבריכה.
מלונות מחודשים בטבריה
מלונות מחודשים בטבריה הם הטרנד החדש, רבים מהמלונות בטבריה מתחדשים ועוברים שיפוצים והתאמות מדהימות.