מה אפשר לעשות ב
קידום ברשתות חברתיות
פייסבוק
פירסום ברשת החברתית הגדולה בעולם
יוטיוב
פירסום בסירטונים ברשת המדיה הגדולה בעולם
אינסטגרם
פירסום חכם ולא מציק ברשת החברתית העולה והפופולארית
קידום אתרים דרך רשתות חברתיות
המדיה החברתית הפכה לאחת מצורות התקשורת היעילות והפופולריות ביותר בשנים האחרונות. נדמה לפעמים, כי למי שאין פייסבוק, למעשה אינו קיים כלל בעולם כולו. הפצת מידע מצוי שם, העברת מסרים וביקורות, חוות דעת והמלצות ומה לא. בעצם מיותר לומר, כי רשתות חברתיות אלו עשויות להוות פלטפורמה מעולה ומוצלחת ביותר לתועלת העברת מסרי פרסום מטעם חברות מסחריות. לשם כך, אחד השימושים הנפוצים ביותר של אנשי תחום קידום אתרים נעשה דווקא במדיה זו. בזכות הפופולריות, כאמור, ובזכות העובדה שרשתות חברתיות פונות לקהל רחב ומגוון במיוחד. אם לא די בכך- ישנו יתרון נוסף בשימוש במדיה החברתית לצורך פרסום ומיתוג: והרי כולנו מדברים בעולם קידום האתרים על הרחבת התנועה אל עבר האתר, ולמרות זאת ברור לכול, כי התנאי לכל תנועה חייב להיות איכותה וטיבה. שהרי אין טעם להגדיל את מספר המתעניינים באתר רק בשל סקרנות או עניין מינורי, המטרה של כל חשיפה באמצעות רשתות תקשורת ובפרט אלו המצויות באינטרנט היא חשיפת האתר המסחרי לקהל יעד מסוים ורלוונטי. הדרך האופטימלית ביותר להצליח למצות את הצלחת הפרסום היא להפנות אותו מראש רק למשתמשים האפקטיביים. ברשתות החברתיות ברוב המקרים יש אפשרות ביתר קלות לזהות את פרופיל המשתמשים- גיל, מין, אזור גיאוגרפי, תחום עיסוק ועוד- כך שהפקת פרסום דווקא ברשת כזאת מהווה, כמובן, זינוק מדוד לתועלת העסק.
תחום קידום האתרים הוא אחד מהטכניקות הידועות ביותר בעת המודרנית לצורך פרסום המוני. בעוד שאמצעי התקשורת הקודמים, הקלאסיים פנו לקהל רחב ככל האפשר עבור תמורה כספית עצומה ברוב המקרים, האופציה של חשיפת עסק בהגיעו לפסגת תוצאות חיפוש אורגניות על ידי שיפור דירוגו באמצעות הלימת תוכן ואיכות לדרישות האלגוריתם של מנועי החיפוש או כאמור באמצעות פריצה לתוך תודעה של משתמשים פוטנציאליים דרך חשיפת פרופיל רלוונטי של רשת חברתית. ברשתות אלו לא די שכל כרטיס היכרות של משתמש הוא חלון הראווה הפרטי שלו, אלא על ידי הוספת קישורים בידי חברי הקבוצה עצמם ניתן למצוא את הנתיב הקל והיעל ביותר לתפוצה המונית בקרב בני מעמד, מגדר, מקצוע או עניין הקשורים למוצר או לשירותים שמספק האתר המקודם. ברגע שאחד מהמשתתפים מוסיף קישור רלוונטי, כמה מילות תיאור שבהן מילות מפתח מרכזיות- והנה האפקט נרשם: האתר הובא לידיעתם של משתמשי אינטרנט פוטנציאליים במיוחד. אנחנו בחברת Seoup.co.il מודעים לחשיבות המדיה החברתית ונעזרים בה בכל תהליך האופטימיזציה של שירותי קידום אתרים עסקיים.